Jom Main Game di Plays.org Percuma Tanpa Iklan

0


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Hai guys, hari ini saya nak kongsi sedikit dengan anda tentang sebuah website yang terbaik untuk main game. Dalam website ini kita disajikan dengan lebih 100 pilihan game yang anda boleh pilih dan main. 

Wauu!! 100 lebih game? Percuma pula tu! Kalau anda seorang yang suka main game tu, bolehlah pergi ke website ini >Plays.org<

Ada suka main game di telephone tpi dan tak suka main game yang berbayar tapi selalu diganggu dengan iklan yang banyak, tentu sagat merimaskan bukan? Saya juga begitu, tapi di website ini tiada iklan itu yang lagi seronok main game kat sini.


Sebelum ini saya selalu main game yang ada di telephone, tapi keseronokan main game kat telephone tu biasanya akan mengganggu bila adanya iklan-ikan yang akan muncul. Tarik nafas panjang dan uninstall..hahaha itu la kebiasaannya yang saya selalu buat.


Tapi guys di website ini mengejutkannya tak ada iklan wau... Jarang-jarang kan? main game free tpi takada iklan, itulah yang membuatkan saya jatuh hati dengan website ini. Adik saya lagi la seronok main game di sini.


Game Dulu Dan Sekarang

Kalau korang lahir di tahun 1990an macam saya masti dapat rasakan game-game gembak dulu kan?..ala yang game beli kat kaki lima tu. Masuk bateri dua A dan main setiap hari. Ingat lagi masa tu saya sekolah rendah, kira gadget yang wajib ada dulu.


Aduh rindu pula zaman sekolah rendah dan menegah dulu, disamping main kat luar dengan kawan-kawan main gadget seperti ini juga dapat menghiburkan kami di masa itu.

Kalau ingan merasai lagi main game seperti itu di zaman ini anda juga boleh mainnya di website ini, dapat mengubat juga rasa rindu dan menggembalikan zaman itu di hari ini. Tapi di website ini semuanya suda baru dan lebih menyeronokkan, takda bosan macam game yang saya main dulu.


Jom main game di Plays.org

Balik ke topik utama kita iaitu website Plays.org yang korang boleh masuk untuk isi masa lapang korang seperti dulu-dulu. Di waktu MCO ni mesti ada antara anda yang tak tahu apa nak buat masa di rumah ni kan? Jangan risau guys! Jom main game di Plays.org

Di bawah ni saya ada tunjukkan katalog game yang terdapat dalam website ni. Ada banyak pilihan bukan.? Hanya pilih sahaja kategori yang mana anda suka. Macam saya pula suka game jenis Quiz, Adventure, dan Hidden dan banyak lagi.


Rambang mata jugak kan nak main yang mana satu, jadi korang suka main yang mana satu?..jagan risau pilih saja dan anda boleh main sepuasnya. Apa yang lebih seronok ialah game di website ini sesuai dimainkan oleh semua peringkat umur.

Game untuk kanak-kanak pun banyak disini, game yang selalu adik saya main diantaranya ialah kategori kids, kindergarden, maths, quiz, dan macam-macam lagi tau. Sambil main pun sekarang boleh belajar juga.

Ini adik saya dengan game kegemaran pilihannya Adventure Time Break the Worm Beat-Em-Up Game, suka sangat tengok cartoonnya kat tv, itulah dia selalu main game ini di website Plays.org.


Percuma iklan pun tiada dan ada lebih 100 game

Selain itu, main game di sini anda tak perlu nak download tau. Beza dengan main game yang kebiasaannya yang mana anda perlu download game itu dulu kemudiannya baru boleh main kan?. Jadi korang boleh masuk dan main sepuas hati di website Plays.org ni. Tak perlu risau pasal handphone full storage lagi lepas ini. game ni hanya perlukan data internet sahaja.


Game di sini juga percuma. Tak perlukan apa-apa pembayaran. Kalau anda perasan download dan main game yang dari Playstore, mesti ada beberapa game yang perlu dibayar dahulu baru boleh main atau ada beberapa iterm atau benda seperti kalau nak main lebih masa mesti kena bayar dulu tapi Kalau main di Plays.org tak perlu bayar apa-apa. 

Selain itu juga iklan pun tak kacau keseronokan anda main game di website ini tau menarik bukan. Selain percuma dan tiada iklan, di sini ada terlalu banyak pilihan game yang boleh anda main. Lebih dari 100 jenis game.


Baiklah, sampai di sini sahaja perkongsian yang saya nak sampaikan. Bagi anda yang belum pernah singah laman ni, saya sangat syorkan korang coba main dulu. Tak rugi cuba main memang sangat puas hati tau.

Untuk yang kat rumah tak tahu nak buat apa-apa semasa PKP ni, atau selepas anak-anak dah habis belajar tapi nak suru main kat luar dengan kawan-kawan tak boleh tu boleh la bagi dorang main kat website ini. Betul tak?apa lagi, jom ke website👉 Plays.org ni dan main game!

Tags:

Catat Ulasan

0Ulasan

Terima kasih

Catat Ulasan (0)

#buttons=(Amin) #days=(20)

Semoga dipermudahkan segala urusan kita hari ini. Learn more
Ok, Go it!